Kako voditi predizbornu kampanju za Lokalne izbore 2020. godine?


Poziv za oglašavanje političkim strankama

Lokalni izbori u Bosni i Hercegovini se održavaju 15.11.2020. godine. Zvanični početak predizborne kampanje je mjesec dana prije, tj. od 16.10.2020. godine.

Obzirom da su lokalni izbori fokusirani više na kandidata nego na političke stranke, veoma je važno voditi dobru individualnu kampanju.

Birači na lokalnom nivou traže sposobnog menadžera ili općinsko vijeće, koji će voditi lokalnu zajednicu i zato je važno da se sami pozicionirate kao takvi i dobrom kampanjom dođete do vaših glasača.

Cilj nam je poboljšati političku komunikaciju i pomoći vam da izborite mandat u Vijeću, Skupštini opštine ili da postanete načelnik ili gradonačelnik.

Nezavsni Info portal www.infobugojno.ba poziva sve političke stranke, koalicije i nezavisne kandidate koji su se kandidirali za predstojeće izbore u BiH da iskoriste mogućnost komercijalnog oglašavanja – promovisanja kandidata i lista stranke/partije na našem portalu.

Komunikacija je sve

Ako je 20. vijek bio vijek informatizacije, 21. je sasvim sigurno vijek
komunikacije. Ali, kako uspješno komunicirati? Želimo da nas drugi razumiju,a želimo i bolje razumjeti druge. Komunikacija u porodici, sa partnerom,djecom, komunikacija sa prijateljima, kolegama i poslovnim klijentima, kupcima...

Od ranih sedamdesetih godina, do danas, disciplina komunikologije znatno je sazrela. Knjige iz tih vremena bile su uglavnom usredsređene na psihološku i sociološku teoriju i istraživanja. Stil iznošenja nije bio tako razvijen kao što je to u knjigama iz ove decenije, djelimično i zato što je to bilo mlado područje.

Komunikacija je sredstvo pomoću kojeg dvije ili više osoba razmjenjuju informacije i međusobno utiču na svoja mišljenja i ponašanja.

Ciljevi masovnih medija su:

• Čuvanje društvene ravnoteže,

• Održavanje stabilnosti sistema,

• Podsticanje razvojnih promjena,

• Održavanje razmjene sa okolinom,

• Stabiliziranje strukture moći,

• Hegemonija vladajuće klase,

• Reprodukcija kapitala,

• Proizvodnja medija,

• Transnacionalni komunikacijski imperijalizam,

• Stvaranje društvenih potreba,

• Duhovna djelatnost…

Teoretičari ukazuju na tri osobine djelovanja masovnih medija:

1. Upućivanje pažnje javnosti na određene pojave i na autoritet grupa i pojedinaca, legalizujući njihov položaj,

2. Ukazivanje na devijacije od uobičajenog načina života, jačajući društvene norme,

3. Ukazivanje na opasnost od narkotizirajućeg dejstva, jer samo širenje obaviještenosti o problemima kao zamjena za stvarno učestvovanje u njihovom rješavanju vodi odvajanju od stvarnog života.