GLUMAC KOJI JE NAKON KRITIKA VUČIĆU NAPUSTIO SRBIJU OBJAVIO FOTOGRAFIJU S NOVOG POSLA: Komentar obožavateljice sve nasmijao

Pripadnice ljepšeg spola ne prestaju iskazivati oduševljenje njegovim izgledom

- Evo danas slavim mjesec dana ‘bauštele‘ - napisao je u svojoj posljednjoj objavi srpski glumac Ammar Mešić, zvijezda srpske serije "Igra sudbine" koji je dobio otkaz nakon što je otvoreno kritikovao predsjednika Srbije Aleksandra Vučića i podržavao prosvjede u Beogradu. Njegovu objavu na X-u, bivšem Twitteru, o iskustvima u radu u građevini i životu u Beču prenosimo u cjelosti.

- Pored, normalno, napornog fizičkog rada, ranog ustajanja, organiziranja, upoznao sam divne nove kolege, ljude, prijatelje... Potpuno novi, drugačiji, zanimljiviji život. I hoću reći svima vama, koliko god vas ušutkivali, tražili od vas moguće i nemoguće, na vama, i samo na vama su odluke. Ko radi, ne boji se gladi. Vjerujem da je ovo samo epizoda u mom životu iz koje ću naučiti i iz koje učim dosta toga, ali sam najsretniji kad navečer legnem miran i zadovoljan jer znam da nikome ne dugujem, da nikoga nisam ponizio, uvrijedio… - napisao je poznati glumac i dodao kako bi "svašta još napisao, ali ima vremena". Također dodao je kako ga ljudi prepoznaju te da ima čak i "vremena za fotke".

Komentari na objavu srpskog glumca su itekako pozitivni, a svi mu iskazuju iznimno poštovanje. Također, pripadnice ljepšeg spola ne prestaju iskazivati oduševljenje njegovim izgledom. - Lep dečko, mogao bi glumac da bude, napisala je jedan obožavateljica i izazvala salve smijeha na društvenim mrežama.