Krajnje je vrijeme da promijenimo navike


Bosna i Hercegovina svake godine bilježi izuzetno veliki vanjskotrgovinski deficit, koji je prošle godine usljed pandemije koronavirusa bio nešto manji nego prethodnih godina i iznosio je 6,4 milijarde KM.

KAPACITET

Čak i smanjen, on je mnogo za bh. ekonomiju. Prema riječima Admira Kape, predsjednika Udruženja Kupujmo i koristimo domaće, deficit bi mogao biti znatno manji kada bi se građani okrenuli kupovini domaćeg u značajnijem obimu.
- Pandemija koronavirusa u martu i aprilu pokazala je koliko je za jednu državu bitna domaća proizvodnja. Zatvaranje granica, odnosno zatvaranje cijele Evrope ukazalo nam je još jednom na to da se moramo i trebamo okrenuti domaćem, a bh. kompanije su pokazale da imaju kapaciteta, da imaju dobre i kvalitetne proizvode i mi nismo osjetili nestašicu osnovnih životnih namirnica, kazao je Kapo, čije je udruženje jučer, sedmu godinu zaredom, predstavilo kampanju Kupujmo domaće.
Kako je istakao, za kampanju Kupujmo domaće 2021. imaju prijavljeno oko 30 bh. kompanija i ukoliko svi oni iskažu interes da je podrže, kampanja će trajati od maja do kraja godine. Kampanja će se odvijati putem nekoliko medija, TV-a, društvenih mreža, bilboarda, a sve s ciljem promovisanja domaćih proizvoda.
- Situacije kao što je pandemija nas mogu reći probude na sedam do deset dana i mi onda opet nastavimo po starom. Smatram da je krajnje vrijeme da se naš narod probudi, da prestanemo finansirati tuđe države i da postanemo svjesniji i savjesniji, da shvatimo da ekonomskog napretka naše države nema bez kupovine domaćih proizvoda, poručio je Kapo.

NAPREDAK

Naglasio je kako je neophodno da bh. građani promijene navike, a najbrži način za postizanje pozitivnih efekata, za postizanje ekonomskog napretka jeste da se prestanu kupovati uvozni, a počnu kupovati domaći proizvodi.