KLASIFIKACIJA DEŽURNIH KOMENTATORA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
PESIMISTE – po njima je sve riješeno, dalja borba je uzaludna, uglavnom su depresivni komentari u stilu nemoj džaba to raditi, budi kao sav normalan svijet (njihova imena nikada ne zapamtim).
OPORTUNISTE –kontriraju svemu. To su pametnjakovići koji bi oponirali tekstu koji govori o bjelini snijega. Bilo bi u stilu kako ima i bjeljih stvari i da nije izabran najbolji primjer bjeline, jer ako padne malo prašine ili ako je sunce pod određenim uglom, snijeg i nije baš tako bijel (imena takvih su mi jako dobro poznata).
POVRŠNI – oni obično gledaju samo slike i čitaju do onog dijela 'prikaži više'. Kada komentarišu obično napišu stvari koje se već spominju u tekstu, ali ih oni nisu pročitali. Inače slabo prate materiju o kojoj pišu i znaju baš lupetati. Nisu zlonamjerni (imena takvih ne pamtim).
Pametni, a ZAVIDNI – oni su jako dobro svjesni onoga što radiš. U potpunosti sve razumiju. Njihov jedini problem je što oni nisu na tvom mjestu, jer se nisu dosjetili na vrijeme, nisu imali hrabrosti za to ili ne znaju kako bi to uradili. Njihovi komentari dolaze tek kada uoče neki kiks. Nekada je potrebno strpljenje, bas dugo čekanje da se to desi, ali oni će saburati i kada se kiks desi jako brzo reaguju da to (ako se greške rijetko dešavaju, rijetko se i javljaju, ali ipak ih mogu zapamtiti barem po tome)
NEPISMENI – pošto ne znaju gdje ide veliko, a gdje malo slovo oni pišu sve velikim. Komentari su nesuvisli, neodređeni, opširni (započnu puno nepovezanih stvari). Pošto obično ne poznaju materiju, oni pišu tek da i oni daju neki svoj komentar svemu (ne pamtim njihova imena).
Važni EGOISTE – sve mjere i sude. Niko za njih nije dobar, osim njih samih. Ne postoji nešto što možeš učiniti da bi oni cijenili, jer jedino što je na cijeni, to je njihov rad. Uživaju u samodopadnosti svoga piskaranja i lajkovima koje dobijaju. Nemaju konačni cilj i sami sebi su svrha (skoro sam imao jednu takvu)
BOTOVI – to su profesionalni komentatori. Angažuju ih protivnici onoga što zagovaraš kako bi te sabotirali. Obično su to političke organizacije, ali toga ima i u drugim sferama života (konkurentne kompanije, vakcine...). Botovi su armija onih koji svojim komentarima na društvenim mrežama zavaravaju javno mnjenje, jer im je naređeno da stvore utisak da je cijeli svijet opredjeljen i da podržava njihovo stajalište, koji ustvari i nije lično, nego ciljano.
Stranke uveliko koriste taj vid propagande koja je dobro organizovana. Cilj je sa konstantnim provokacijama (koje obično nisu toliko vezane za temu), uništiti ili ismijati određenu ideju, ličnost, sa utiskom da je u pitanju mišljenje običnog građanina. U pitanju je sistemska manipulacija i obmanjivanje javnosti. Botovi su plaćeni i dobro organizovani ili im je nešto obećano za to što pišu na društvenim mrežama. Međutim, oni ne veruju u to što pišu.
Botovi se trude da što veći broj ljudi uvuku u svoju priču i to im vrlo često polazi 'za rukom'. Tako više puta ponavljana neistina postaje matrica u koju kasnije većina počne da vjeruje. O posljedicama svoga djelovanja ne razmišljaju (kada ih registrujem u pravilu idu na block)